sobota, 27 grudnia 2014

9. NIE

Nie, nie mogę chudnąć w sposób obsesyjny. Wczoraj miałam wielkiego doła, popłakałam się, ale sobie poradziłam.
Muszę sobie radzić. Muszę być silna. Nie mogę poddawać się chorobie - bo to choroba.

Chcę być szczęśliwa, taka jak byłam jeszcze niedawno - dlatego chcę trwać przy byciu zdrową.

Moje najgorsze dni w zdrowieniu są i tak lepsze niż najlepsze dni w byciu chorą.

Muszę i chcę o tym pamiętać.

NIE MOGĘ I NIE CHCĘ SIĘ PODDAĆ!

Wczoraj wątpiłam w moje umiejętności, więc je teraz sobie wypiszę:

  1. Zaliczyłam kurs na Coursei. Nie byle jaki kurs - kurs prowadzony z jednej z najlepszych uczelni na świecie. Miałam 75%. Jestem więc mądra. To mój sukces. Dużo się przez to nauczyłam. Teraz jestem lepszą programistką. Zdobyłam doświadczenie.
  2. Zaliczyłam cały pierwszy rok na studiach! Nie mam po nich poprawek - a wiele osób ma! To sukces. Pokazałam sobie, że jestem mądra, że daję radę i to dowód, że w przyszłości też sobie dam radę!
  3. Uczę się wzorców projektowych - i je rozumiem. To znak, że jeśli chcę, mogę się nauczyć i się uczę. Jestem mądra. To sukces
  4. Zdobywam sama własne plusy na Rubym i Javascripcie. Daję więc sobie radę sama na uczelni. To dowód, że w przyszłości też sobie dam radę
  5. Zaliczyłam na czwórę kolokwium z baz danych! Sama, swoimi umiejętnościami! To znak, że jestem mądra. Że mam sukcesy własne
Potrzebuje więcej czasu, by dorównać S, ale to nie znaczy, że nie mam własnych sukcesów. BO MAM. I oto one powyżej. 

Pisałam to chyba głównie dla siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz