sobota, 1 grudnia 2012

158. :)

Wreszcie z przodu jest 5! Uwaga, tam ta da ra dam: 45,6! Dzień dzisiejszy pod znakiem dobrego humoru:) Moje BMI to 16,95. Szesnaście!!! ;) [a w głowie wciąż tłuszcz i tłuszcz]

Natt- wybacz, że nie komentuję u Ciebie. Czytam, ale nie umiem znaleźć przycisku, by wstawić komentarz. Mogłabyś mnie, proszę, oświecić, gdzie tego szukać:)?

Dostałam wczoraj też okres- ale nawet nie umieram tak, jak zwykle. :)

Dziękuję, że pochwalacie, że powiedziałam o tym Pani.... było mi trudno. Powiedziałam to na końcu. Nie umiałam tego powiedzieć... Boję się, że teraz nie będę mogła się odchudzać...

Idę dziś do klubu- nie wiem, jak to wytrzymam, bo nie lubię za nadto takich miejsc, czuję, że wszyscy mnie obserwują, a mój tłuszcz podskakuje wraz ze mną, wszyscy ludzie to widzą i się w duchu śmieją...
No ale obiecałam przyjaciółce. I ona się stara dla mnie, chodzi na kawę- choć tego nie lubi- no to ja mogę iść z nią raz do klubu, prawda?

Pamiętacie, jak mówiłam, że kupiłam sobie nowy pasek?
Jest już za duży.
Choć zdjęcia chciałam sobie zrobić, gdy będzie 45,5, ale zrobiłam już. Proszę się nie śmiać, wiem, że wyglądam źle i mogłabym wszystko poprawić...
Podam jeszcze wymiary:
ramię 24,5 (porażka)
talia 62 (:c)
biust 81 (zmalał o 10cm!!)
biodra 82.
udo 45 (najgrubsze miejsce)
udo- 38,5 (środek)
łydka 30 (najgrubsze miejsce)

Cała ja.
Cała ja z boku.
Cała ja 2.
Plecy.
Nogi.
ja z podniesionymi rękami (można szukać żeber, ale nie widać na zdj chyba)

19 komentarzy:

  1. Strasznie mnie zdopingowałaś do odchudzania przez te zdjęcia ;) Gratuluję BMI.

    OdpowiedzUsuń
  2. BRAWO! Strasznie się cieszę. Masz piękne nogi, motywują. Świetne BMI :D
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej.. Twoje uda.. Ja nie potrafię ich wyszczuplić..

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję spadku wagi! :) co do zdjęć, masz prześliczną figurę, chyba już to kiedyś pisałam ale nie zaszkodzi powtórzyć ;) nogi! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No gratuluje :D Twoje BMI jest świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. you look sexy :D śliczna jesteś poćwicz mięśnie brzucha żeby były leciutko zarysowane i wskakuj w bikini :) nie przejmuj się co inni mówią o Tobie zaakceptuj sama siebie i ceń siebie bo jesteś super :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje nogi są takie boskie :O <3 Zainspirowałaś Mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widzę powodu do śmiania się. Masz świetne, szczupłe nogi i płaski brzuch. Jak dla mnie świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. moze jakos sie odnajdzies zi w tym klubie nie ebdzie wcale tak ze a co do twoich zdj to za takie nogi dalabym sie wychłostac! są cudowne! naprawde.. tak starsznie cizazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz. Uważam ,ze powinnaś już przestac się odchudzać. Nie przekrocz granicy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. a kawe poprostu przed zapazaniem dodaje troche cynamonu i troche imbiru(mielonego rzecz jasna), gdybym operowala laską wanilii zapewne rowniez bym jej uzyla, kiedys czytalam u jednej z dziewczyn ze do kawy dodaje syropu cynamonowego, go stosuje opcjonalnie bo ma duzo kcal-wiadomo cukier

    OdpowiedzUsuń
  12. *__* o takich wąskich biodrach mogę tylko pomarzyć... cycki może i mi zmaleją, ale dupsko nigdy... teraz mam z 96cm jak nie więcej ;o
    idź do klubu, baw się dobrze, taniec to zawsze jakiś sposób na spalanie kcal. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz ładny brzuch! strasznie zgrabna jesteś :D szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękne nogi! Pomyśl sobie jak dużo kalorii spalisz tańcząc w klubie ;)
    Co do tego psychologa, to chodziłam już parę razy do różnych ludzi, ale zawsze trafiałam na jakiś porąbanych. Chyba nigdy nie przekonam się do psychologów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju.. Przepiękne nogi, chudziutkie uda i ta waga i to bmi! *.* Zmotywowalas mnie :) dziekuje! Tego mi bylo trzeba.
    Milej zabawy w klubie :) Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku dziewczyno! jest po prostu PRZE ŚLI CZNIE :) gratuluję i trzymam kciuki za dalsze sukcesy. udanej zabawy w klubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 45 kg! ;*
    Co do zdjęć, to jest dobrze. Masz ślicznie chude uda i ładne ramiona i brzuch też jest w porządku, ewentualnie możesz przecież na mięśnie brzucha zacząć podciągać się czy a6w jak tak ci nie pasuje obwód talii i wtedy bez odchudzania będzie już idealnie. ;)
    Cieszę się że dopisuje ci humor i siły. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, wyglądasz bardzo dobrze! Chciałabym teraz tak wyglądać, ach, chciałabym... Może kiedyś będę.
    BMI 16... ja o takim nawet nie marzę! No i ten pasek... WOW. Jesteś świetna.
    Jak było na imprezie? Nie przejmuj się innymi, tylko się baw.
    A co do komentowania - mieniłam wygląd bloga, więc powinno być lepiej - klikasz na napis o komentarzach pod postem i powinna się pojawić ta biała rameczka :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za boska waga! Marzę o Twoich udach, bo uda i boczki to mój największy kompleks. Jesteś piękna ;*

    OdpowiedzUsuń